tiistai 10. tammikuuta 2012

huomioita

  • Päätin että tänä vuonna olen sosiaalisempi kuin viime vuonna. Olen ottanut kunnon alkuspurtin, nyt olen hieman väsynyt olemaan sosiaalinen.
  • On hyvä että luonani käy ihmisiä. Huomaan, kuinka piintynyt olen omiin tapoihini ja luulen, että on vain yksi ainoa oikea tapa tehdä asioita (minun). Harmi että jotkut ihmiset joutuvat kokemaan tämän ikävällä tavalla. Ja harmikseni huomaan olevani tässä asiassa samanlainen kuin äitini!
  • Lumi on kaunista ja tekee maisemasta kauniin. Mieluummin lunta ja pieni pakkanen kuin musta maa. Lumityöt ovat mukavia, saa liikuntaa ja tulee oltua ulkona.
  • Sain kahdelta vieraaltani tuliaiseksi lankoja. Molempien vieraiden kanssa opin uusia asioita. Toiselta opin kutomaan sukat niin, että työ aloitetaan kärjestä. Toisen kanssa opettelimme virkkaamaan isoäidin neliöitä.
  • Virkkasin eilen koko päivän hartiahuivia. Tarvitsen huivin, koska huushollissa vetää varsinkin nyt pakkasten tultua ja minun niskani ja selkäni palelevat herkästi. Mummomaista? Olkoon!
  • Innostun välillä joistain asioista liikaa niin, että teen sitä täysillä väsymykseen saakka, vaikka vähempikin riittäisi. Niinkuin nyt tällä kertaa tämä sosiaalisuus ja virkkaaminen. 

2 kommenttia:

  1. Joo kohtuu kaikessa, tekemisessäki. Mä oon päättänny olla yhä edellee se oma itteni. Muitten mielipiteistä huolimati.

    VastaaPoista
  2. On se vaan hienoa kun osaat tehdä noita käsitöitä!

    Minulla ei ole mitään taipumusta käsitöihin. Koulussa piti kutoa nukelle mekko ja nyhräsin sen kanssa niin kauan, että kotona äitini kutoi sen loppuun.

    Taito ei ole siis periytynyt.

    Kumpa jaksaisikin olla edes vähän aikaa sosiaalinen!! Nyt en oikein jaksa.

    VastaaPoista