lauantai 14. elokuuta 2010

vastenmielisiä asioita?

On ihmisiä jotka ovat huippuhyviä puhumaat toiset ympäri. Ystäväni Tellu puhui viikolla pitävänä talkoot ja kysyi minuakin. Sanoin etten tee helteellä mitään, koska en saa kotonakaan mitään aikaiseksi. Koska minulla oli raskas olo, päätin etten missään tapauksessa mene. Hän soitti eilen uudelleen ja tänään löysin itseni hänen luotaan pesemästä ikkunoita.

Olin veneretkellä Kokemäenjoella, maisemissa, joita en koskaan aiemmin ole katsonut joelta päin. Tämä ex tempore -retki taisi olla tämän kesän paras. (Siis minähän olen tosi paljon retkeillyt...) Takaisin tullessa odotti lämmin sauna ja uiminen. Yllätin itseni syömällä erittäin hyvää grillattua sisäfilepihviä. Minä olen nimittäin sangen kronkeli kokolihan kanssa enkä ole syönyt pihviä moneen vuoteen. Kiitin kokkia vuolaasti.

Ei ollenkaan hullumpi päivä. Iloitsen ystävistäni, jotka saivat minut pois raskaista ajatuksistani.

1 kommentti:

  1. Nuo ex temporet ovat juuri niitä parhaimpia juttuja.
    Itselleni kävi tämän kesän aikana juuri samoin. Ystäväni soitti ja tuli koko perheensä kera noutamaan minut heille ylläri kylään kolmeksi päivää.
    -SatuSanna

    VastaaPoista