tiistai 18. lokakuuta 2011

päivän positiiviset

Ei ainoankaan hiiren rapistusta. Olin muutaman yön pois kotoa, viime yön nukuin ilman korvatulppia enkä kuullut ylimääräisiä ääniä. Tänään laitoin alapohjan tuuletusaukkoihin lisää rotanmyrkkyä, kaikki edelliset olikin jo syöty. Ainakin hetkeksi hiiriongelma on ratkaistu.

Paska-auto kävi aamulla tyhjentämässä likakaivot, joten voin rauhallisin mielin suorittaa suolen ja virtsarakon tyhjennystä seuraavan vuoden ajan. Jos lukijoiden joukossa sattuu olemaan pilkunviilaaja, lisään että homman tekemiseen tarvittiin auton kuljettajaa. Minä tyydyin pitämään nenästäni kiinni ja katselemaan.

Leikkasin nurmikon viimeisen kerran tänä vuonna - vihdoin. Kitkin myös yhden kukkapenkin ja haravoin lehtiä. Ulkona meni mukavasti pari tuntia. Mieluummin teen pihahommia kuin menen kävelylle, vaikka sekin olisi tarpeellista. Löysin lehtien alta muutaman kanttarellin, elämäni ensimmäiset.

Illalla olin Mieli maasta -ryhmässä, jonne tuli taas uusi ihminen. Olen erittäin tyytyväinen, että aloitin ryhmän. Olen tutustunut mukaviin ihmisiin ja uskon että ryhmässä kaikki virkistyvät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti