perjantai 7. toukokuuta 2010

kolme tytärtä, kolme äitiä

Vein tänään äitiäni terveyskeskukseen. Pihalla minulle huusi eräästä autosta vanha kaverini, joka oli myös vienyt äitinsä terveyskeskukseen. Kun odotin äitiäni, sisään tuli lapsuudentuttuni oman äitinsä kanssa.

Maalasin olohuoneen katon viimeiseen kertaan. Maalasin takan ensimmäisen kerran. Olen todella tyytyväinen, siitä tulee juuri sellainen kuin halusin. Toki olisin voinut ottaa hiukan suoremman takan. Muurarilla on ollut taiteellinen päivä tai hän on ollut aika tuiterissa.


Kukkien muutto on alkanut. Vien tulppaanit kukkimaan uuteen pihaan. Niitä kuulemma voi siirtää tässäkin vaiheessa.

4 kommenttia:

  1. Onpa sinulla energiaa:) Itse olisin ilman muuta jättänyt kasvit seuraavalle asukkaalle ja ostanut muutamalla eurolla uudet taimet uuteen paikkaan. Vai oliko joukossa harvinaisuuksia?

    t. Johanna

    VastaaPoista
  2. Mulla ei ole paljon rahaa käytössä, siksi siirrän kukatkin. Mun asunnon uusi omistaja ei välitä kukista, laittaa kaiken nurmikoks. Mä olen vuosien aikana kääntänyt nurmikon kukkapenkeiks. :)

    VastaaPoista
  3. Säälihän noita olisi ollut jättää, varsinkin jos ne olisi vain myllätty pois nurmikon alta.
    Kyllä tuohon lastiin jo menisi eurojakin aika lailla.
    Ja vielä kun niitä on hoitanut ja kasvattanut, tietää ainakin mitä istuttaa.

    VastaaPoista
  4. Nää kukat on rakkaita mulle. Oon hiukan hassu - no joo, monessakin asiassa.

    VastaaPoista