sunnuntai 5. syyskuuta 2010

pökköä pesään

Kylmän yön jälkeen sisällä oli niin viileää, että laitoin ensimmäistä kertaa uuniin tulen. Koirakin tärisi vilusta, kun tuli ulkoa sisälle. Minulla on ollut koiria 16 vuotta, eivätkä ne ole saaneet tähän saakka tulla sohvalle, nyt olen jostain itselleni käsittämättömästä syystä antanut Tildan tulla sohvalle. Se on selvästi tyytyväinen oloonsa.

Jokin vatsataudin poikanen on häirinnyt oloani eilisestä. Mikään asento ei tunnu hyvältä. Yöllä näin painajaisia. Hartiat ovat kutomisesta niin jumissa, että päässä suhisee ja huimaa.  Miten onkin aina niin, että venyttelyt ja niskaliikkeet tulevat mieleen vasta tässä kohtaa.

3 kommenttia:

  1. Myös minä olen helposti hartia- ja niskavaivainen, ne menee jumiin ja varsinkin kutomisen seurauksena. Olen käyttänyt vaivaani piikkimattoa ja nyt pari viikkoa sitten hommasin niskatyynyn jossa on piikit. Piikit ovat auttaneet oma jumitustani joten suosittelen sinullekin. :)

    VastaaPoista
  2. Ikä muuttaa - sama meillä koirien kanssa.
    Nyt ne lämmittävät mukavasti kainalossa sohvalla.
    Tuota venyttelyä ja niskajumppaa pitäisi tosian harrastaa, vaan aina se unohtuu.
    Niinkuin kyllä moni muukin jumppa.

    Toivottavasti voit jo paremmin!

    VastaaPoista
  3. Pitääpä hankkia piikkimatto, vaikka en yleensä muoti-ilmiöitä harrasta.

    VastaaPoista